بر اساس گزارشهای دریافتی از محافل خبری، جوانان معترض در کرمانشاه از فرصت تاریکی شب برای ابراز خشم عمومی استفاده کردند. این مبارزان محلی در جریان آخرین دوره از قطعیهای مکرر برق، بنر حاوی تصویر خامنهای را به آتش کشیدند. در واقع، این اقدام اعتراضی نشاندهنده پیوند میان بحرانهای معیشتی و خشم سیاسی مردم در منطقه است.
استفاده از تاریکی برای مبارزات محلهمحور
متأسفانه قطعیهای مداوم برق در هفتههای گذشته، نارضایتیهای شدیدی را در میان شهروندان ایجاد کرده است. در همین راستا، جوانان آزادیخواه با بهرهگیری از فضای ایجاد شده، کانونهای سرکوب و نمادهای حکومتی را هدف قرار میدهند. به گفته ناظران محلی، این نوع اقدامات در قالب مبارزات محلهمحور در حال گسترش است.
جوانان مبارز کرماشان اعلام کردهاند که قطعیهای برق مانع از تداوم فعالیتهای اعتراضی آنها نخواهد شد.
تداوم فعالیت جوانان مبارز کرماشان در غرب کشور
بر اساس ویدیوهای منتشر شده در شبکههای اجتماعی، این عملیاتها به طور منظم در نقاط مختلف شهر تکرار میشوند. در واقع، معترضان بر این باورند که قیام شهری تنها راه پاسخ به بحرانهای موجود است. از سوی دیگر، فعالان میدانی بر لزوم گسترش شبکه جوانان مبارز کرماشان و کانونهای شورشی برای سازماندهی بهتر اعتراضات تأکید دارند. مطمئناً این روند میتواند فضای سرکوب و امنیتی شهر را تحت تأثیر قرار دهد.
